Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York : Routledge, 2013
1 online resource (xvi, 185 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203102039 (electronic bk.)
ISBN 9780415624770 (hardback)
Routledge studies in innovation, organization, and technology ; v. 25
Includes bibliographical references and index
The "market turn" in science and technology studies -- Marketing technologies : in theory, and in practice -- Inside corporations : an ethnographic approach -- Becoming a neophyte marketer -- Marketing texts as discursive objects, or do texts speak for themselves? -- "Softly, softly" tagging the world -- RFID "theatre of the proof" -- Concluding remarks.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001751927
full
(Au-PeEL)EBL1092741
(CaONFJC)MIL417429
(CaPaEBR)ebr10632405
(MiAaPQ)EBC1092741
(OCoLC)823387018

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC