Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York : Routledge, 2013
1 online resource (246 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203074800 (electronic bk.)
ISBN 9780415580380 (hbk)
ISBN 9780415580397 (pbk)
Includes bibliographical references and index
The business of television: public service to brand identity -- Landmark and flagship television: heritage and national identity -- Commemorative and "historical event" television: memory and identity -- Re-enactment: engagement, experience and empathy -- Who do "they" think "we" are?: considering the audience -- Conclusion: problematizing "public history" ; what is rarely there?.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001752896
full
(Au-PeEL)EBL1104828
(CaONFJC)MIL423235
(CaPaEBR)ebr10641701
(MiAaPQ)EBC1104828
(OCoLC)823390035

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC