Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
Bingley [England] : Emerald Group Pub., 2012
1 online resource (xix, 363 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781780529974 (electronic bk.)
ISBN 9781780529967
aAdvances in business marketing & purchasing,$$x1069-0964 ;$$vv. 19
Includes bibliographical references
section 1. Dan Nimer -- section 2. Pricing, strategy, and competitive advantage -- section 3. The defining role of value in pricing -- section 4. Pricing capability and pricing innovation.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001752937
full
(Au-PeEL)EBL1105021
(CaONFJC)MIL427147
(CaPaEBR)ebr10649048
(MiAaPQ)EBC1105021
(OCoLC)822967881

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC