Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London : Routledge, 2013
1 online resource (xi, 374 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203076613 (electronic bk.)
ISBN 9780415657693
Routledge library editions. International business ; v. 29
First published in 1991 as "New perspectives on international marketing"
Includes bibliographical references and index
pt. I. Challenging the international marketing literature -- pt. II. Marketing to China and Japan : research findings -- pt. III. Empirical studies of international marketing that are industry-specific.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001753241
full
(Au-PeEL)EBL1108523
(CaONFJC)MIL425434
(CaPaEBR)ebr10643547
(MiAaPQ)EBC1108523
(OCoLC)823719124

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC