Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London : Routledge, 2013
1 online resource (xviii, 395 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203076859 (electronic bk.)
ISBN 9780415657563
Routledge library editions. International business ; v. 19
First published in 1988 by Croom Helm
Includes bibliographical references and index
pt. 1. Concepts and constructs of strategy in global competition -- pt. 2. Global environmental change -- pt. 3. Technology and global competition -- pt. 4. Global competition and strategy : industry and country studies -- pt. 5. Frameworks for analysing global competition -- pt. 6. Strategic management for global competition.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001753245
full
(Au-PeEL)EBL1108527
(CaONFJC)MIL425440
(CaPaEBR)ebr10643564
(MiAaPQ)EBC1108527
(OCoLC)823719114

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC