Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Oxon [England] : Routledge, 2013
1 online resource (310 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203077771 (electronic bk.)
ISBN 9780415641135
Routledge library editions : international business ; v. 17
First published in 1986 by Croom Helm
Includes bibliographical references and index
pt. 1. The international marketing environment and approaches to opportunity analysis -- pt. 2. Market entry decisions and approaches to international marketing planning -- pt. 3. Developing, implementing and controlling the international marketing mix.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001753256
full
(Au-PeEL)EBL1108538
(CaONFJC)MIL425450
(CaPaEBR)ebr10643498
(MiAaPQ)EBC1108538
(OCoLC)823719076

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC