Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., 2013
1 online resource (viii, 376 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118526224 (electronic bk.)
ISBN 9781118496381 (cloth)
Includes bibliographical references and index
section I. The rising impact of sales and distribution: why "good enough" isn’t enough anymore -- section II. The new agile selling model and strategy -- section III. Building the better network - positioning for success and effectiveness -- section IV. Beyond the "pilot" phase: the core components of the agile selling enterprise - positioning for efficiency -- section V. Empowering employees for selling success.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001753605
full
(Au-PeEL)EBL1112258
(CaONFJC)MIL429074
(CaPaEBR)ebr10648822
(MiAaPQ)EBC1112258
(OCoLC)826856161

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC