Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Bloomsbury Academic, 2013
1 online resource (viii, 186 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781441196330 (e-book)
ISBN 9781441197535 (hardcover alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Knowledge and social justice in higher education -- Approaches to critical theory and critical pedagogy -- The importance of knowledge being not easily known -- Beyond standardized engagement with knowledge -- The social implications of engaging with knowledge in higher education -- Challenging the theory-practice dichotomy -- Towards a higher education transcending both the elite and the mainstream.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001753899
full
(Au-PeEL)EBL1113791
(CaONFJC)MIL426338
(CaPaEBR)ebr10648540
(MiAaPQ)EBC1113791
(OCoLC)825043986

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC