Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2013
1 online resource (xxi, 186 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118502730 (electronic bk.)
ISBN 9781118430767 (paper/website)
"+ Website"--Cover
Includes bibliographical references and index
pt. 1. How to set prices for maximum profits -- pt. 2. How the market will value your new product -- pt. 3. Your cost analysis -- pt. 4. Fine-tuning your price -- pt. 5. Testing your prices -- pt. 6. Pricing in special situations.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001754598
full
(Au-PeEL)EBL1119804
(CaONFJC)MIL450250
(CaPaEBR)ebr10653567
(MiAaPQ)EBC1119804
(OCoLC)827208011

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC