Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Stanford, Calif. : Stanford Business Books, an imprint of Stanford University Press, 2013
1 online resource (xiii, 287 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780804784955 (electronic bk.)
ISBN 0804768714
ISBN 9780804768719 (alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Why explore storytelling in business? -- A framework for organizational storytelling -- Stories about strategy : Schering-Plough -- Schering-Plough : lessons learned -- Stories and the corporate brand : Chevron -- Chevron : lessons learned -- Digital stories for business : FedEx -- FedEx : lessons learned -- Storytelling workshops for change : Philips -- Philips : lessons learned -- Ending with a beginning.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001754995
full
(Au-PeEL)EBL1124458
(CaPaEBR)ebr10656283
(MiAaPQ)EBC1124458
(OCoLC)828793652

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC