Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London : ISTE ; Hoboken, N.J. : Wiley, 2011
1 online resource (xxiii, 372 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118603505 (electronic bk.)
ISBN 9781848213050
Includes bibliographical references and index
Organisation -- Competitive intelligence 2.0 : a three-dimensional relationship -- Management 2.0 -- Sustainable development 2.0 : seeking for "the creation of shared values" -- Corporate education and web 2.0 -- Marketing 2.0 -- Innovation -- Parallax : a mindset 2.0 -- Competitive intelligence 2.0 tools -- Patent information 2.0, technology transfer, and resource development -- Industrial property : competitive weapon 2.0 (case study of Tenofovir) -- Innovation, serendipity 2.0, filing patents from biomedical -- Literature exploration -- Processing business news for detecting business innovation strategies -- Information property and liability in the 2.0 -- Territory and organisational reputation 2.0 -- Triple helix and territorial intelligence 2.0 -- Regional development 2.0 -- Government strategies of territorial intelligence 2.0 : support to SMEs-TPE -- University : catalyst for the implementation of competitive intelligence 2.0 in Africa (case study of Nigeria).
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001755042
full
(Au-PeEL)EBL1124683
(CaONFJC)MIL450038
(CaPaEBR)ebr10660570
(MiAaPQ)EBC1124683
(OCoLC)828298890

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC