Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Los Angeles, [California] : SAGE, 2012
1 online resource (164 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788132111450 (e-book)
ISBN 9788132109785
Print version: Rao, Ajit. Little book of big customer satisfaction measurement. Los Angeles, [California] : Sage, c2012 164 pages ISBN 9788132109785
Includes bibliographical references
001756223
full
(Au-PeEL)EBL1135650
(CaONFJC)MIL902711
(CaPaEBR)ebr11304510
(MiAaPQ)EBC1135650
(OCoLC)952248678

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC