Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Los Angeles, [California] : Sage, 2013
1 online resource (346 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788132111504 (electronic bk.)
ISBN 9788132109563
Print version: Gureja, Gopal K. Organizational schizophrenia : impact on customer service quality. Los Angeles, [California] : Sage, c2013 xxx, 346 pages ISBN 9788132109563
Includes bibliographical references and index
001756225
full
(Au-PeEL)EBL1135652
(CaONFJC)MIL902652
(CaPaEBR)ebr11304512
(MiAaPQ)EBC1135652
(OCoLC)952248543

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC