Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Mahwah, New Jersey : Lawrence Erlbaum, 2004
1 online resource (472 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781410610072 (electronic bk.)
ISBN 0805847944 (casebound)
ISBN 9780805847949
Advertising and consumer psychology
Print version: Diversity in advertising : broadening the scope of research directions. Mahwah, New Jersey : Lawrence Erlbaum, 2004 xxi, 447 pages ; 24 cm. Advertising and consumer psychology ISBN 9780805847949
Includes bibliographical references and indexes
001756346
full
(Au-PeEL)EBL1138258
(CaONFJC)MIL579504
(CaPaEBR)ebr10843956
(MiAaPQ)EBC1138258
(OCoLC)880825274

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC