Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge : Cambridge University Press, 2013
1 online resource (xvi, 529 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781107014961
ISBN 9781107649224 (pbk.)
Includes bibliographical references and index
pt. I. Introduction -- pt. II. Relationship marketing -- pt. III. Customer relationship management : key processes -- pt. IV. Strategic customer management implementation.
"The strategic management of customer relationships is a critical activity for all enterprises. The means of effectively managing relationships with customers are typically addressed under the headings of relationship marketing and customer relationship management (CRM), to name but two terms used to describe the management of customer relationships"-- Provided by publisher..
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001756421
full
(Au-PeEL)EBL1139582
(CaONFJC)MIL472140
(CaPaEBR)ebr10679178
(MiAaPQ)EBC1139582
(OCoLC)833768679

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC