Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2013
1 online resource (xviii, 182 p.) : ill., map
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203375389 (electronic bk.)
ISBN 9780415540032
Routledge series on schools and schooling in Asia ; 3
Includes bibliographical references and index
Introduction -- Historical context and the Hui in China -- Minority policy and practice in China -- Curricular context -- Theoretical perspectives -- Community, school, and home -- Teacher’s perspective: "I treat them as Han students? -- Students’ perspective: "we are the same" -- Parents’ perspective: "we want them to study the required curriculum as Han students do" -- Conclusion: where shall we go from here?.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001756857
full
(Au-PeEL)EBL1143804
(CaONFJC)MIL459267
(CaPaEBR)ebr10672673
(MiAaPQ)EBC1143804
(OCoLC)830161071

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC