Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks, California : Corwin Press, [2005]
1 online resource (153 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452209883 (e-book)
ISBN 1412906288 (cloth : alk. paper)
ISBN 1412906296 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9781412906296
Print version: McNary, Sarah J. What successful teachers do in inclusive classrooms : 60 research-based teaching strategies that help special learners succeed. Thousand Oaks, California : Corwin Press, [2005] xx, 131 pages ; 26 cm ISBN 9781412906296
Includes bibliographical references and index
Interacting with students -- Organizing lesson plans for an effective learning environment -- Using formal, informal, and alternative student assessment -- Classroom management and discipline -- Integrating assistive technology -- Collaborating with colleagues and parents.
001757279
full
(Au-PeEL)EBL1157301
(CaONFJC)MIL470810
(CaPaEBR)ebr10854526
(MiAaPQ)EBC1157301
(OCoLC)875819020

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC