Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
2nd ed.
Hoboken : Wiley, 2013
1 online resource (viii, 245 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118637401 (electronic bk.)
ISBN 9781118588710 (hbk. : alk. paper)
Includes index
Introduction -- The smart calling concept -- Cold calling is dumb, but prospecting is necessary : smart calling is the answer -- Pre-call planning -- Creating your possible value proposition -- Intelligence gathering : making your calls smart -- Using social engineering to gather intelligence -- About the author.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001757559
full
(Au-PeEL)EBL1160884
(CaONFJC)MIL484643
(CaPaEBR)ebr10692143
(MiAaPQ)EBC1160884
(OCoLC)841906511

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC