Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge : Cambridge University Press, 2013
1 online resource (xxii, 250 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781107057586 (electronic bk.)
ISBN 9781107007208 (hardback)
aBusiness, value creation, and society
Includes bibliographical references and index
pt. I. Values and corporate social responsibility -- pt. II. Personal values and corporate social entrepreneurship -- pt. III. Modes of moral commitment to CSR -- pt. IV. Developing a socially responsible organisational culture.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001758862
full
(Au-PeEL)EBL1182934
(CaONFJC)MIL501907
(CaPaEBR)ebr10718614
(MiAaPQ)EBC1182934
(OCoLC)849935447

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC