Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Walnut Creek, Calif. : Left Coast Press, Inc., 2013
1 online resource (213 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781611322644 (electronic bk.)
ISBN 9781611322620 (hardback : alkaline paper)
ISBN 9781611322637 (paperback : alkaline paper)
Includes bibliographical references and index
Part 1. What We Know about Visitor Attention -- Introduction -- Early Studies -- Theories and Models -- Outcomes of Engaged Attention -- Overview of the Attention-Value Model -- Part 2. Understanding Value and Motivation -- Value as a Combination of Quality and Duration -- How Value Influences Choice of Text -- Predicting Engaged Attention to Exhibit Text -- Part 3. Ways to Promote Engaged Attention -- Visitor Self Guides -- Instructions to Describe/Compare Objects -- Label Placement -- Supplementing Audio with Text -- Large Interpretive Background -- Part 4. Promoting Engaged Attention through Exhibit Design -- Phenomena that Decrease Visitor Attention -- Visitor Navigation and Attention -- Some Guiding Principles for Exhibitions -- Appendix A: Checklist for Managing Attention.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001759448
full
(Au-PeEL)EBL1187037
(CaONFJC)MIL932500
(CaPaEBR)ebr10700213
(MiAaPQ)EBC1187037
(OCoLC)842898031

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC