Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
2nd ed.
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., 2013
1 online resource (xv, 352 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118688458 (electronic bk.)
ISBN 9781118604342 (cloth)
Includes index
pt. I. Strategy and planning -- pt. II. Focus on branding -- pt. III. Generating and nurturing leads -- pt. IV. Making the sale.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001759608
full
(Au-PeEL)EBL1189363
(CaONFJC)MIL493150
(CaPaEBR)ebr10704070
(MiAaPQ)EBC1189363
(OCoLC)862412060

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC