Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2013
1 online resource (x, 235 p.) : ill., map
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203122440 (electronic bk.)
ISBN 9780415807104 (hbk)
ISBN 9780415807111 (pbk)
Includes bibliographical references
1. Obama’s coalition: how the president customized his campaign and cobbled together his majority / John F. Harris and James Hohmann -- 2. The campaign and the media / Diana Owen -- 3. Fighting off challengers: the 2012 nomination of Mitt Romney / Barbara Norrander -- 4. The general election campaign / Steven E. Schier and Janet Box-Steffensmeier -- 5. Congressional elections 2012 / Roger H. Davidson -- 6. The effect of the 2012 elections on party polarization / Sean M. Theriault and Megan M. Moeller -- 7. Campaign finance in the 2012 election / Robert G. Boatright -- 8. Public opinion and the presidential election / Christopher Wlezien -- 9. Religion in the 2012 election / James L. Guth and Leigh A. Bradberry -- 10. The reaffirmation of the post-Cold War electoral order / Nicol C. Rae.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001760378
full
(Au-PeEL)EBL1207503
(CaONFJC)MIL494967
(CaPaEBR)ebr10717494
(MiAaPQ)EBC1207503
(OCoLC)849246531

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC