Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Stanford, California : Hoover Institution Press, [2004]
1 online resource (352 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780817929886 (electronic bk.)
ISBN 0817929819 (hardback : alk. paper)
ISBN 0817929827 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780817929824
Hoover Institution Press publication ; number 521
Print version: Testing student learning, evaluating teaching effectiveness. Stanford, California : Hoover Institution Press, [2004] xiii, 337 pages ; 23 cm. Hoover Institution Press publication ; no. 521 ISBN 9780817929824
Includes bibliographical references and index
part one. Setting the stage -- part two. Constructive uses of tests. -- part three. constructive tests for accountability. -- part four. State testing policies.
001764225
full
(Au-PeEL)EBL1370726
(CaONFJC)MIL551708
(CaPaEBR)ebr10822137
(MiAaPQ)EBC1370726
(OCoLC)869090448

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC