Názory čtenářů
.
Známka čtenářů
0 (hodnocen0 x )
Forma
EB
Formát
ONLINE
Název
Nakl. údaje
Stanford, California : Hoover Institution Press, [2004]
Popis (rozsah)
1 online resource (352 pages) : illustrations
Externí odkaz
Plný text PDF
* Návod pro vzdálený přístup
ISBN
ISBN 9780817929886 (electronic bk.)
ISBN 0817929819 (hardback : alk. paper)
ISBN 0817929827 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780817929824
Edice
Hoover Institution Press publication ; number 521
Jiné médium
Print version: Testing student learning, evaluating teaching effectiveness. Stanford, California : Hoover Institution Press, [2004] xiii, 337 pages ; 23 cm. Hoover Institution Press publication ; no. 521 ISBN 9780817929824
Další původce
Poznámka
Includes bibliographical references and index
Obsahuje
part one. Setting the stage -- part two. Constructive uses of tests. -- part three. constructive tests for accountability. -- part four. State testing policies.
Předmět - heslo
Předmět - heslo
Forma, žánr
Systém. číslo
001764225
Úplnost záznamu
full
Kontrolní č.
(Au-PeEL)EBL1370726
(CaONFJC)MIL551708
(CaPaEBR)ebr10822137
(MiAaPQ)EBC1370726
(OCoLC)869090448