Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Lanham : Lexington Books, [2013]
1 online resource (294 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780739182611 (electronic bk.)
ISBN 9780739182604
Print version: Leving, IUrii. Marketing literature and posthumous legacies : the symbolic capital of Leonid Andreev and Vladimir Nabokov. Lanham : Lexington Books, [2013] xi, 280 pages ISBN 9780739182604
Includes bibliographical references and index
The Andreevs. The early visual marketing of Leonid Andreev ; Marketing strategies: Vadim Andreev in dialogue with the Soviet Union ; The role of the scholar in the consecration of Leonid Andreev (1950s to present) ; Creating posthumous legacies: the power to consecrate and to blaspheme: Vadim Andreev’s memories of childhood ; Market pressures: Vadim Andreev’s incomplete memoiristic journey -- The Nabokovs. Nabokov and the publishing business ; Plaster, marble, canon: the vindication of Nabokov in post-Soviet Russia ; The visual marketing of Nabokov: who is the face of the Russian Lolita? ; "Nabokov-7": Russian postmodernism in search of a national identity ; Interpreting voids: Nabokov’s last incomplete novel, The Original of Laura -- Conclusion.
001764796
full
(Au-PeEL)EBL1392788
(CaPaEBR)ebr10764395
(MiAaPQ)EBC1392788
(OCoLC)858763415

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC