Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Farnham, Surrey, UK ; Burlington, VT : Ashgate, [2014]
1 online resource (235 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781409429654 (electronic bk.)
ISBN 9781409429647 (hardback : alk. paper)
Print version: King, Erika G. Obama, the media, and framing the U.S. exit from Iraq and Afghanistan. Farnham, Surrey, UK : Ashgate, [2014] 226 pages ISBN 9781409429647
Includes bibliographical references and index
Surging to victory in the War on Terror -- Disrupting, dismantling, and defeating al Qaeda -- War’s surge-then-exit through a skeptical media lens -- Turning the page on Operation Iraqi Freedom -- War’s drawdown through a censorious media lens -- Framing war’s indecisive end.
001768220
full
(Au-PeEL)EBL1564274
(CaONFJC)MIL924843
(CaPaEBR)ebr10802619
(MiAaPQ)EBC1564274
(OCoLC)863157928

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC