Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Burlington : Gower, [2014]
1 online resource (362 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781472416056 (electronic bk.)
ISBN 9781472416049 (hardback)
Print version: Hyslop, Maitland. Obstructive marketing : restricting distribution of products and services in the age of asymmetric warfare. Burlington : Gower, [2014] xiv, 345 pages ISBN 9781472416049
Includes bibliographical references and index
List of figures -- List of tables -- Acknowledgement -- Preface -- Introduction and definition -- "Obstructive marketing" : origins -- "Obstructive marketing" challenges -- Context -- Risk and dependency -- Asymmetric warfare -- The effect of the capital markets and sovereign wealth funds -- "Obstructive marketing" and asymmetric warfare : asymmetric obstructive marketing -- Protecting against "obstructive marketing" -- Summary -- The future -- Appendix a -- Bibliography -- Index.
001769774
full
(Au-PeEL)EBL1589610
(CaONFJC)MIL924778
(CaPaEBR)ebr10821426
(MiAaPQ)EBC1589610
(OCoLC)867929087

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC