Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks : Sage Publications, [2012]
1 online resource (256 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452224312 (e-book)
ISBN 9781412991292 (pbk.)
Print version: Social marketing to protect the environment : what works. Thousand Oaks : Sage Publications, [2012] xiv, 237 pages ; 26 cm ISBN 9781412991292
Includes bibliographical references and index
section I. Introduction -- section II. Influencing behaviors in the residential sector -- section III. Influencing behaviors in the commercial sector -- section IV. Going forward.
001770353
full
(Au-PeEL)EBL1598335
(CaONFJC)MIL659574
(CaPaEBR)ebr10833223
(MiAaPQ)EBC1598335
(OCoLC)872672201

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC