Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Newbury Park, California : Sage Publications, [1992]
1 online resource (157 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452253367 (e-book)
ISBN 0803947429
ISBN 0803947437 (pbk.)
ISBN 9780803947436
Print version: Hirschman, Elizabeth Caldwel. Postmodern consumer research : the study of consumption as text. Newbury Park, California : Sage Publications, [1992] vii, 146 pages ; 23 cm ISBN 9780803947436
"Published in cooperation with the Association for Consumer Research."
Includes bibliographical references and index
part I. The philosophies -- part II. Methods -- part III. Evaluating research.
001770378
full
(Au-PeEL)EBL1598364
(CaONFJC)MIL673474
(CaPaEBR)ebr10833329
(MiAaPQ)EBC1598364
(OCoLC)869094339

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC