Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Newbury Park, California : Sage, [1992]
1 online resource (199 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452252704 (e-book)
ISBN 0803943318
ISBN 0803943326 (pbk.)
ISBN 9780803943322
Print version: Backer, Thomas E. Designing health communication campaigns : what works?. Newbury Park, California : Sage, [1992] xv, 181 pages ; 23 cm ISBN 9780803943322
Includes bibliographical references
part one. Overview -- part two. Generalizations about health communication campaigns -- part three. Interviews with campaign designers/experts -- part four. Implications and future directions.
001770391
full
(Au-PeEL)EBL1598380
(CaONFJC)MIL673467
(CaPaEBR)ebr10833316
(MiAaPQ)EBC1598380
(OCoLC)869094386

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC