Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Newbury Park : Sage Publications, [1993]
1 online resource (120 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452254364 (e-book)
ISBN 0803949499 (cl.)
ISBN 0803949502 (pbk.)
ISBN 9780803949508
Sage human services guide ; 67
Print version: Martin, Lawrence L. Total quality management in human service organizations. Newbury Park : Sage Publications, [1993] ix, 109 pages ; 23 cm. Sage human services guide ; 67 ISBN 9780803949508
"Published in cooperation with the University of Michigan School of Social Work."
Includes bibliographical references
001770395
full
(Au-PeEL)EBL1598386
(CaONFJC)MIL673290
(CaPaEBR)ebr10833350
(MiAaPQ)EBC1598386
(OCoLC)869094422

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC