Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks, California : Sage Publications, [1994]
1 online resource (185 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452254562 (e-book)
ISBN 080395137X
ISBN 0803951388 (pbk.)
ISBN 9780803951389
Print version: Newman, Bruce I. Marketing of the president : political marketing as campaign strategy. Thousand Oaks, California : Sage Publications, [1994] xvii, 165 pages ; 24 cm ISBN 9780803951389
Includes bibliographical references and indexes
part I. The evolution of marketing in politics -- part II. The marketing campaign -- part III. The future of political marketing.
001770410
full
(Au-PeEL)EBL1598404
(CaONFJC)MIL673488
(CaPaEBR)ebr10833275
(MiAaPQ)EBC1598404
(OCoLC)869094505

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC