Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New Nork, New York ; Oxfordshire, England : Routledge, 2013
1 online resource (165 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315053226 (e-book)
ISBN 9780815333111
Transnational business, productivity, and corporate culture
Print version: DeSimone, Diane, 1949- Transnational marketing in the information age. New Nork, New York ; Oxfordshire, England : Routledge, 2013, c1998 xiii, 148 pages Transnational business, productivity, and corporate culture. ISBN 9780815333111
Includes bibliographical references and index
001771645
full
(Au-PeEL)EBL1619181
(CaONFJC)MIL573361
(CaPaEBR)ebr10836820
(MiAaPQ)EBC1619181
(OCoLC)870227168

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC