Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Third edition
Boca Raton, Florida ; London, [England] ; New York : CRC Press, 2012
1 online resource (313 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781439861295 (electronic bk.)
ISBN 9781439861288
Print version: Weinstein, Art. Superior customer value : strategies for winning and retaining customers. Third edition. Boca Raton, Florida ; London, [England] ; New York : CRC Press, c2012 xvii, 301 pages ISBN 9781439861288
001771930
full
(Au-PeEL)EBL1633519
(CaPaEBR)ebr11167375
(MiAaPQ)EBC1633519
(OCoLC)811204796

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC