Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
San Francisco : Jossey-Bass & Pfeiffer Imprints, Wiley, [2014]
1 online resource (352 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118844137 (electronic bk.)
ISBN 9781118356487 (pbk.)
Print version: Guo, Chao. Social entrepreneurship : an evidence-based approach to creating social value. San Francisco : Jossey-Bass & Pfeiffer Imprints, Wiley, [2014] ISBN 9781118356487
Includes bibliographical references and index
Tables, figures, and exhibit -- The authors -- Introduction: understanding and using social entrepreneurship -- Social entrepreneurship : concept and context -- The many faces of social entrepreneurship -- Social entrepreneurship as organizational behavior -- Understanding and managing the social entrepreneurial process -- Discovering and creating social entrepreneurial opportunities -- From opportunity to action -- From action to impact -- Funding social entrepreneurship -- Social intrapreneurship: innovation from within -- Managing the social intrapreneurial process -- The emerging trends and issues -- Social entrepreneurship in the public sector -- Boundary spanning and social entrepreneurship -- New media and social entrepreneurship -- Conclusion: the road traveled and the journey ahead -- Notes -- Index.
001772132
full
(Au-PeEL)EBL1637065
(CaONFJC)MIL578576
(CaPaEBR)ebr10839243
(MiAaPQ)EBC1637065
(OCoLC)869141297

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC