Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, England ; New York, New York : Bloomsbury Academic, 2014
1 online resource (271 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781472558114 (e-book)
ISBN 9781472533432
Dress and Fashion Research, ISSN 2053-3926
Print version: Jobling, Paul. Advertising menswear : masculinity and fashion in the British media since 1945. London, England ; New York, New York : Bloomsbury Academic, c2014 xiv, 254 pages Dress and Fashion Research. ISBN 9781472533432
Includes bibliographical references and index
001772143
full
(Au-PeEL)EBL1637124
(CaONFJC)MIL603473
(CaPaEBR)ebr10854502
(MiAaPQ)EBC1637124
(OCoLC)893336406

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC