Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, New Jersey : Wiley, 2014
1 online resource (258 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118863121 (electronic bk.)
ISBN 9781118863190 (electronic bk.)
ISBN 9781118835807
Print version: Williams, David, 1963- Connected CRM : implementing a big-data-driven, customer-centric business strategy. Hoboken, New Jersey : Wiley, c2014 xiii, 242 pages ISBN 9781118835807
"How to Optimize Customer Value in a Big-Data, Digital World"--Cover
Includes index
001772223
full
(Au-PeEL)EBL1638156
(CaONFJC)MIL578581
(CaPaEBR)ebr10842314
(MiAaPQ)EBC1638156
(OCoLC)863801875

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC