Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, 2014
1 online resource (94 pages) : illustrations (some color), tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783954897001 (electronic bk.)
ISBN 9783954892006
Print version: Veits, Chris. Conflict coverage promotion : high quality or high concept? a multimodal analysis of claims-making in conflict coverage promotional spots of Al Jazeera english and CNN international. Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, c2014 95 pages ISBN 9783954892006
Includes bibliographical references
001772381
full
(Au-PeEL)EBL1640305
(CaPaEBR)ebr10856537
(MiAaPQ)EBC1640305
(OCoLC)871779711

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC