Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, 2014
1 online resource (63 pages) : illustrations (some color), tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783954896189 (electronic bk.)
ISBN 9783954891184
Compact
Print version: Gurski, Daniel. Customer experiences affect customer loyalty : an empirical investigation of the starbucks experience using structural equation modeling. Hamburg, Germany : Anchor Academic Publishing, c2014 ix, 54 pages Compact. ISBN 9783954891184
Includes bibliographical references
001772439
full
(Au-PeEL)EBL1640398
(CaPaEBR)ebr10856444
(MiAaPQ)EBC1640398
(OCoLC)871780095

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC