Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Third edition
Hoboken, New Jersey : Wiley, 2014
1 online resource (434 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118836446 (electronic bk.)
ISBN 9781118836491 (electronic bk.)
ISBN 9781118539279
Print version: Hubbard, Douglas W., 1962- How to measure anything : finding the value of "intangibles" in business. Third edition. Hoboken, New Jersey : Wiley, c2014 xxi, 410 pages ISBN 9781118539279
"More than 60, 000 copies sold-Now with new material"--Cover
Includes index
001772490
full
(Au-PeEL)EBL1641073
(CaONFJC)MIL578588
(CaPaEBR)ebr10842279
(MiAaPQ)EBC1641073
(OCoLC)863801724

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC