Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks, California : Corwin, 2014
1 online resource (241 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781483359137 (e-book)
ISBN 9781412986717
Classroom Insights from Educational Psychology
Print version: Middleton, Michael. Motivation to learn : transforming classroom culture to support student achievement. Thousand Oaks, California : Corwin, c2014 ix, 229 pages Classroom insights from educational psychology. ISBN 9781412986717
Includes bibliographical references and index
001773109
full
(Au-PeEL)EBL1651174
(CaONFJC)MIL887981
(CaPaEBR)ebr11086015
(MiAaPQ)EBC1651174
(OCoLC)915560690

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC