Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
First edition
San Francisco, California : Jossey-Bass, 2014
1 online resource (227 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118859315 (electronic bk.)
ISBN 9781118647684
Print version: Yarrow, Kit, 1958- Decoding the new consumer mind : how and why we shop and buy. First edition. San Francisco, California : Jossey-Bass, c2014 x, 214 pages ISBN 9781118647684
Includes index
001773376
full
(Au-PeEL)EBL1656381
(CaONFJC)MIL595049
(CaPaEBR)ebr10856803
(MiAaPQ)EBC1656381
(OCoLC)869881453

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC