Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Berghahn Books, 2006
1 online resource (432 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780857456854 (e-book)
ISBN 1845450094 ISBN !1571810094 (chyb.) (hardback : alk. paper)
ISBN 9781845450090 (hbk.)
ISBN 9781845453336
Print version: Between Marx and Coca-Cola : youth cultures in changing European societies, 1960-1980. New York : Berghahn Books, 2006 vi, 424 pages ; 24 cm ISBN 9781845453336
Includes bibliographical references and index
001773607
full
(Au-PeEL)EBL1659353
(CaONFJC)MIL585856
(CaPaEBR)ebr10856073
(MiAaPQ)EBC1659353
(OCoLC)875099006

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC