Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
West Sussex, England : John Wiley & Sons, 2014
1 online resource (161 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118898291 (electronic bk.)
ISBN 9781118844397
Print version: Holloman, Christer. Social media MBA guide to ROI : how to measure and improve your return on investment. West Sussex, England : John Wiley & Sons, c2014 xvi, 140 pages ISBN 9781118844397
Includes bibliographical references and index
001775934
full
(Au-PeEL)EBL1687061
(CaONFJC)MIL608504
(CaPaEBR)ebr10870842
(MiAaPQ)EBC1687061
(OCoLC)877078029

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC