Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Second edition
West Sussex, England : John Wiley & Sons, 2011
1 online resource (289 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118923610 (electronic bk.)
ISBN 9781118923603
ISBN 9781118923627
Print version: Hedin, Hans. Handbook of market intelligence : understand, compete and grow in global markets. Second edition. West Sussex, England : John Wiley & Sons, 2011, c2014 x, 276 pages ISBN 9781118923627
Includes bibliographical references and index
001776171
full
(Au-PeEL)EBL1691995
(CaONFJC)MIL613389
(CaPaEBR)ebr10874746
(MiAaPQ)EBC1691995
(OCoLC)880147770

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC