Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
2nd ed.
New York : Springer Pub. Co., LLC, 2013
1 online resource (xxi, 183 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780826118998 (electronic bk.)
ISBN 0826118941
ISBN 9780826118943
Includes bibliographical references and index
Developing a new identity as a clinical nursing instructor -- Understand the rules : what every nursing instructor needs to know about the nursing program’s policies -- You are a guest, so act like one -- Organize the semester, have a plan -- Confidentiality and patient privacy -- The high fliers : how to screen for higher achieving students -- The not-so-high fliers : how to screen for potential "problem students" -- Making the most of student self-evaluation -- The dos and don’ts of student documentation -- Early warning system -- Graded clinical vs. pass/fail evaluations -- Preconferences -- Postconferences -- Unplanned events -- Alternative assignments -- Punctuality and absences -- Unsafe practice -- What your students will expect of you -- Letters of reference -- The role of simulations.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001776216
full
(Au-PeEL)EBL1692760
(CaONFJC)MIL831375
(CaPaEBR)ebr10733306
(MiAaPQ)EBC1692760
(OCoLC)881165626

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC