Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : AMACOM, 2015
1 online resource (233 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780814449011 (e-book)
ISBN 9780814434994
Print version: Smith, Mike, 1966- Targeted : how technology is revolutionizing advertising and the way companies reach consumers. New York : AMACOM, c2015 xiii, 208 pages ISBN 9780814434994
Includes index
001776828
full
(Au-PeEL)EBL1707771
(CaONFJC)MIL649462
(CaPaEBR)ebr10951582
(MiAaPQ)EBC1707771
(OCoLC)894340147

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC