Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, England ; Hoboken, New Jersey : ISTE : Wiley, 2014
1 online resource (288 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118984345 (electronic bk.)
ISBN 9781848216723
Networks and Telecommunications Series
Print version: Quality of experience engineering for customer added value services : from evaluation to monitoring. London, England ; Hoboken, New Jersey : ISTE : Wiley, c2014 xiii, 272 pages Networks and telecommunications series. ISBN 9781848216723
Includes bibliographical references at the end of each chapters and index
001777930
full
(Au-PeEL)EBL1734306
(CaONFJC)MIL627088
(CaPaEBR)ebr10892210
(MiAaPQ)EBC1734306
(OCoLC)883891948

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC