Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, New York : Monthly Review Press, [2009]
1 online resource (385 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781583675014 (e-book)
ISBN 9781583671993 (pbk.)
ISBN 9781583672006 (cloth)
Print version: Dimaggio, Anthony R. When media goes to war : hegemonic discourse, public opinion, and the limits of dissent. New York, New York : Monthly Review Press, [2009] 384 pages ; 23 cm ISBN 9781583672006
Includes bibliographical references (pages [309]-318) and index
Introduction: propaganda and the news in a time of terror -- Withdrawal pains: Iraq and the politics of media deference -- There are no protestors here: media marginalizaition and the antiwar movement -- Worthy and unworthy victims of history: the politicization of genocide and human rights in U.S. foreign policy -- Journalistic norms and propaganda: Iraq and the war on terror -- Iran, nuclear weapons, and the politics of fear -- Media, globalization, and violence: views from around the world -- Public rationality, political elitism, and opposition to war -- Media effects on public opinion: propaganda, indoctrination, and mass resistance -- Propaganda, celebrity gossip, and the decline of news -- Postscript: media coverage in the age of Obama.
001779491
full
(Au-PeEL)EBL1767128
(CaPaEBR)ebr10909185
(MiAaPQ)EBC1767128
(OCoLC)887803482

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC