Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
First edition
Bingley, England : Edward Elgar, 2014
1 online resource (305 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781784410797 (electronic bk.)
ISBN 9781784410803
Advances in Business Marketing and Purchasing, ISSN 1069-0964 ; Volume 21
Print version: Field guide to case study research in business-to -business marketing and purchasing. First edition. Bingley, England : Emerald, c2014 xvi, 288 pages Advances in business marketing and purchasing ; Volume 21. ISBN 9781784410803
Includes bibliographical references at the end of each chapters
001780672
full
(Au-PeEL)EBL1780809
(CaONFJC)MIL641171
(CaPaEBR)ebr10927271
(MiAaPQ)EBC1780809
(OCoLC)891398447

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC