Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Oxfordshire, England ; New York, New York : Routledge, 2015
1 online resource (512 pages) : illustrations, charts
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315702537 (electronic bk.)
ISBN 9780765623638
Print version: Hunt, Shelby D. Marketing theory : foundations, controversy, strategy, resource-advantage theory. Oxfordshire, England ; New York, New York : Routledge, 2015, c2010 xvii, 490 pages ISBN 9780765623638
Includes bibliographical references and index
001784816
full
(Au-PeEL)EBL1900001
(CaONFJC)MIL682173
(CaPaEBR)ebr11000685
(MiAaPQ)EBC1900001
(OCoLC)898771363

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC